قیمت خرید شیره انگور شیررضا + مشخصات، عمده ارزان

شیره انگور شیررضا فرآورده ای ارگانیک و تهیه شده از انگور است که با داشتن طبع گرم می تواند انرژی بدن را تامین کند.

شیره انگور شیررضا

شیره انگور شیررضا شیره انگور یکی از مشتقات انگور بوده که خواص درمانی زیادی برای بدن به همراه دارد، برند شیررضا توانسته با استفاده از تولید محصولاتی مرغوب میزان فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

این شیره از جوشاندن و غلیظ شدن آب انگور به دست می آید که دارای رنگ های سیاه، سفید و زرد است، قند موجود در آن کاملا طبیعی بوده و خوردنش برای افراد دیابتی کاملا بدون ضرر است.

این محصول حاوی مقادیر زیادی آهن و فولات است و از این جهت برای افراد کم خون، خانم های باردار و کودکان منبع مهمی محسوب می شود.

مصرف این ماده انرژی زا در وعده صبحانه می تواند علاوه بر تامین ویتامین های مورد نیاز از گرسنگی نیز جلوگیری کند.

مشخصات شیره انگور شیررضا

مشخصات شیره انگور شیررضا این شیره در رنگ های مختلف سیاه، زرد و سفید موجود است، بسته بندی آن نیز در حجم های چند گرمی به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می شود.

با توجه به گرم بودن طبع شیره انگور شیررضا بهتر است افرادی که مزاج گرمی دارند از خوردن بیش از حد آن خودداری کنند، در عوض افرادی که خون زیادی از دست داده اند می توانند برای تامین خون از دست رفته آن را مصرف نمایند.

این محصول اگر در محیط مناسب و خنک نگهداری شود به هیچ عنوان شکرک نمی زند، همچنین برند شیررضا تلاش کرده تا در تولیدات خود از مواد نگهدارنده استفاده ننماید که این یکی از بارزترین مشخصات این برند است.

خرید شیره انگور شیررضا

خرید شیره انگور شیررضا توجه به نکات فوق می تواند شما را در خرید شیره انگور شیررضا راهنمایی کند.

  • توجه به نام برند شیررضا بر روی بسته بندی یکی از راه های تشخیص شیره انگور اصل می باشد.
  • همان طور که اشاره شده شیره انگور در رنگ ها و در نتیجه با خواص مختلفی موجود است که باید در حین خرید به این نکته توجه کافی داشته باشید.
  • بسته بندی محصول باید مطابق با استاندارد های روز دنیا و دارای دربی کاملا پلمپ شده باشد تا از ورود آلودگی به داخل آن جلوگیری شود.
  • یک شیره انگور مرغوب باید دارای غلظت مناسبی باشد، همچنین باید کاملا براق و بدون هیچ بوی نامطبوعی باشد.

قیمت شیره انگور شیررضا + خرید و فروش

قیمت شیره انگور شیررضا + خرید و فروش شیره انگور محصولی است که می توان آن را در تمام طول سال خریداری کرد، خواص مفید این محصول سبب شده میزان فروش آن در مقایسه با دهه های گذشته افزایش یابد.

از طرف دیگر به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و افزایش تورم بسیاری از افراد مصرف آن را به کلی حذف کرده اند، در حال حاضر یک کیلوگرم از این محصول قیمتی مابین 100 الی 190 هزار تومان می باشد.

وزن محصول، نوع ظرف بسته بندی و مواد اولیه درجه یک از معیارهایی هستند که قیمت شیره انگور شیررضا را دچار نوسان می کنند.

فروشگاه ما این امکان را برآورده کرده است که مشتری به صورت مستقیم با تولید کننده ارتباط گرفته و خرید خود را با نازلترین قیمت انجام دهد.

جهت خرید بدون واسطه و همچنین دریافت قیمت به روز و میزان موجودی لطفا با شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *