مشخصات شیره انگور محلی + قیمت خرید

شیره انگور محلی یکی از بهترین انواع شیره انگور بوده که به صورت کاملا خالص و بدون هیچ افزودنی شیمیایی آن را از انگور درست کرده اند.

شیره انگور محلی

شیره انگور محلی همانطور که می دانید انواع شیره انگور که همان محلی و صنعتی در بازار موجود بوده در سطح کشور به فروش می رسد.

از میان این دو شیره محصولاتی که به روش صنعتی درست شده اند به دلیل داشتن مواد نگهدارنده طرفداران کم تری به نسبت محلی دارند.

انواع شیره انگور محلی به شیوه اصولی و درست و با رعایت تمامی اصول بهداشتی تولید شده و در دسترس تمامی خریداران قرار گرفته است.

این محصول به دلیل خالص بودن برای سلامتی انسان فواید زیادی داشته و حتی کودکان و افراد پیر نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

با توجه به اینکه شیرینی این شیره طبیعی و از میوه آن است موجب افزایش بیش از حد قند در افراد دیابتی نیز نمی شود.

مشخصات شیره انگور محلی

مشخصات شیره انگور محلی یه صورت کلی می توان گفت شیره انگور محلی دارای رنگ قهوه ای روشن است.

این محصول طعم واقعی انگور که خوشمزه و لذیذ بوده را داشته و به هیچ عنوان طعم شیرین کننده های مصنوعی همچون شکر از آن احساس نمی شود.

از نظر غذایی این نوع شیره ارزش بسیار زیادی داشته و مصرف آن توسط پزشکان مختلف و همچنین متخصصین طب سنتی برای درمان بیماریها قابل توصیه است.

ویتامینهای بسیار زیادی درون شیره انگور نهفته شده که از جمله این ویتامینها می توان به کلسیم و آهن اشاره کرد.

با توجه به اینکه تمامی آب شیره انگور حذف شده غلظت آن بسیار بالا می باشد.

خرید شیره انگور محلی

خرید شیره انگور محلی خرید شیره انگور محلی با توجه این محصول در سطح بسیار وسیعی تولید می شود امری بسیار راحت است.

تنها مسئله ای که وجود دارد این بوده که با توجه به خوراکی بودن شیره انگور توجه به سالم و بهداشتی بودن آن اهمیت دارد.

انواع شیره انگور در بسته بندیهای یک کیلویی، دو کیلویی و… وجود دارد که در زمان خرید باید با توجه به نیاز خود بسته بندی مناسب را انتخاب کنید.

توجه به روش تولید شیره انگور و همچنین ترکیباتی که برای آن استفاده شده نیز از جمله مواردی است که باید به صورت دقیق بررسی شود.

قیمت شیره انگور محلی + خرید و فروش

قیمت شیره انگور محلی + خرید و فروش قیمت شیره انگور محلی با توجه به خواص فوق العاده ای که دارد به نسبت سایر خوراکیهای دیگر بسیار ارزان و مناسب است.

محل تولید شیره انگور، روشی که برای بسته بندی آن در نظر گرفته شده و روش خرید شیره نیز بر قیمت نهایی تاثیرات مستقیمی می گذارد.

در حال حاضر که نرخ ارز و دلار در حال نوسان است این امر کاملا طبیعی بوده که قیمت مواد خوراکی همچون شیره نیز در حال تغییر باشد.

می توان یک کیلوگرم از این شیره را با نرخی میان 170000 تا 310000 تومان تهیه کرد.

برای آشنایی بیشتر با ویژگیهای این شیره و بهترین روش خرید آن می توانید برای گرفتن تماس تلفنی با شماره های قرار داده شده در سایت استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *