قیمت شیره انگور شربت از تولید به مصرف

از شیره انگور شربت بسیار خوشمزه ای تولید می شود که می تواند عطش ناشی از فعالیت های روزانه را از بین ببرد.

شیره انگور شربت

شیره انگور شربت شیره انگور حاصل از جوشاندن آب انگور است، این شیره با توجه به نوع انگور در رنگ های مختلفی چون سیاه، زرد و سفید تولید می شود.

با ترکیب کردن کمی آب به شیره انگور می توان شربت خوشمزه ای تهیه کرد، این شربت دارای قندی طبیعی است که استفاده از آن برای بدن نه تنها مضر نیست بلکه می تواند مفید نیز باشد.

شربت شیره انگور سرشار از آهن است و برای افرادی که از کم خونی ناشی از فقر آهن رنج می برند منبع مناسبی محسوب می شود.

جایگزین کردن این شربت به جای شربت های صنعتی و مضر و اصلاح سبک زندگی یکی از راه های افزایش طول عمر و کاهش بیماری ها می باشد.

مشخصات شیره انگور شربت

مشخصات شیره انگور شربت شیره انگور شربت دارای غلظت کاملا به صرفه ای است به طوری که با اضافه کردن آب به آن می توانید برای چند نفر شربتی گوارا تهیه کنید.

رنگ این شیره هم به رنگ زرد و هم سیاه موجود است که معمولا در طعم و مزه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، این محصول از انگورهایی سالم و ارگانیک و بدون استفاده از مواد نگهدارنده تهیه شده است.

بسته بندی این شربت اکثرا در ظروف شیشه ای و پلاستیکی انجام می شود، تمامی افراد و حتی بیماران دارای مرض قند نیز می توانند بدون نگرانی آن را مصرف نمایند، ولی بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنند.

خرید شیره انگور شربت

خرید شیره انگور شربت با کمک موارد زیر می توانید خرید شیره انگور شربت را به راحتی انجام دهید:

  • در حال حاضر تنوع برند در این حوزه سبب شده نتوانیم شیره های اصل را از غیر اصل تشخیص دهیم بنابراین بهتر است حتما برند های معروف را خریداری نمایید.
  • توجه به پلمپ بودن درب محصول از جمله نکات مهمی است که در طول پروسه خرید باید به آن توجه داشته باشید.
  • این شربت باید دارای غلظت مناسبی باشد، رقیق بودن بیش از حد نشان از بی کیفیت بودن محصول دارد.
  • تاریخ تولید و انقضا باید بر روی بسته بندی درج شده باشند، علاوه بر این شربتی مرغوب است که اطلاعات کافی در مورد مواد اولیه و درصد آن ها را بر روی بسته بندی درج کرده باشد.
  • بهتر است این محصول را به صورت طبیعی و بدون مواد نگهدارنده تهیه کنید.

قیمت شیره انگور شربت + خرید و فروش

قیمت شیره انگور شربت + خرید و فروش قیمت شیره انگور شربت بسته به عواملی چون برند، درصد خلوص، میزان مواد نگهدارنده و نوع بسته بندی ممکن است متفاوت باشد، این محصول در حال حاضر بازار فروش نسبتا خوبی در مقایسه با گذشته دارد.

شما می توانید با پرداخت هزینه ای بین 50 تا 200 هزار تومان این محصول را خریداری کنید، خواص شیره انگور سبب شده تا بیشتر افراد از آن برای تهیه شربت نیز استفاده کنند.

نوسانات قیمت در بازار این محصول تا حدودی متعادل است به همین علت نمی توان درصد خاصی برای افزایش و یا کاهش قیمت آن در نظر گرفت.

خریداران محترم می توانند این شیره را بدون واسطه و مستقیما از تولید کننده توسط وب سایت ما انجام دهند، لازم است قبل از واریز وجه، طی تماس تلفنی با مشاوران از قیمت و موجودی محصول اطمینان حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *