قیمت شیره انگور عسلی از تولید به مصرف

شیره انگور عسلی، محصولی است مقوی برای درمان کم خونی استفاده می شود و دارای خواص زیادی می باشد و دارای طعم بی نظیری می باشد.

شیره انگور عسلی

شیره انگور عسلی انگور یک میوه تابستانی است که دارای طبع گرم می باشد، این میوه خوشمزه در انواع مختلفی کاشته می شود و بخاطر خواص سرشاری که دارد دارای اهمیت بسیاری است.

از انگور فرآورده های زیادی تولید می شود، یکی از آن فرآورده ها شیره انگور است که طی مراحل خاصی تولید می گردد.

شیره انگور را می توان به عنوان یک وعده غذایی کامل در نظر گرفت و یا برای تدارک یک صبحانه مفصل می توان از ترکیب شیره انگور و کره محلی استفاده کرد.

شیره انگور دارای خواص بسیار زیادی می باشد و جالب است بدانید که دارای خواص دارویی فراوانی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

مشخصات شیره انگور عسلی

مشخصات شیره انگور عسلی شیره انگور عسلی تولید شده از انگور های شیرین و درجه یک است که دارای طعم و عطر بسیار دلپذیری می باشد.

این محصول برای درمان بیماری کم خونی بسیار موثر است و روند درمان کم خونی را تسریع می بخشد، این محصول دارای خاصیت ضد التهابی نیز می باشد.

شیره انگور منبع غنی پتاسیم و فیبر می باشد به همین دلیل برای درمان چاقی بسیار کاربرد دارد و کسانی که از افزایش وزن رنج می برند می تواند با اضافه کردن این محصول در رژیم غذایی خود به وزن دلخواه برسند.

این شیره خوشمزه دارای منیزیم و آهن فراوانی است به همین دلیل برای مشکلات مو و پوست بسیار موثر است، با استفاده مداوم شیره انگور ریزش مو در حد قابل توجهی کاهش می یابد.

خرید شیره انگور عسلی

خرید شیره انگور عسلی خرید شیره انگور عسلی با توجه به در نظر گرفتن چند نکته امکان پذیر می باشد، که با توجه به این نکات می توانید یک خرید بصرفه و منصفانه ای داشته باشید.

اگر قصد خرید این محصول را دارید سعی کنید از محلی خریداری کنید که از نظر بهداشت در سطح بالایی باشد و مورد توجه وزارت بهداشت باشد.

برای خرید این محصول بهتر است آن را بصورت بسته‌ بندی و پلمپ شده خریداری کنید، چرا که محصولات فله ممکن است دچار میکروب و آلودگی باشند.

در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنید و شیره تازه و مرغوب را تهیه کنید.

قیمت شیره انگور عسلی + خرید و فروش

قیمت شیره انگور عسلی + خرید و فروش قیمت شیره انگور عسلی در حال حاضر تقریبا از کیلویی ۱۰۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان است که این بازه قیمت با توجه به کیفیت انگور تغییر می کند.

عوامل بسیاری وجود دارد که می تواند قیمت تمام شده شیره انگور را تغییر دهد، عواملی مانند نوسانات قیمت ارز، گران شدن نرخ دلار، افزایش قیمت دلار می تواند از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این محصول باشد.

به طور کلی می توان گفت عواملی مانند کیفیت، روش تولید، کیفیت میوه، نوع بسته بندی، وجود واسطه ها و هزینه های حمل و نقل از جمله عوامل گران شدن محصولات می باشد.

اینک اگر شما قصد دارید خریدی بی نظیر و نفیس داشته باشید می توانید از طریق شماره های ثبت شده تماس بگیرید و قیمت دقیق این محصول را جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *